- Sprzedawca dostarcza Towary wolne od wad. Sprzedawca odpowiada, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną z tytułu rękojmi w zakresie i na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym wobec Klientów będących Konsumentami/Jednoosobowymi przedsiębiorcami. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą dokonaną na rzecz Konsumenta/Jednoosobowego przedsiębiorcy, wyłącza się zastosowanie przepisów o rękojmi za wady fizyczne i prawne zawartych w Kodeksie cywilnym. W przypadku realizacji przez Jednoosobowego przedsiębiorcę uprawnień z tytułu rękojmi, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji przysługujących mu uprawnień.
- Okres rozpatrywania reklamacji z tytułu rękojmi wynosi 14 (czternaście) dni roboczych liczonych od dnia otrzymania reklamowanego Towaru przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca potwierdza otrzymanie zgłoszenia reklamacyjnego i informuje o zakończeniu procesu reklamacyjnego drogą mailową.
- Szczegółowe informacje o procesie reklamacyjnym dostępne są za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta albo u Sprzedawcy.
- Wszelkie reklamacje związane z Towarem, Klient może składać pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@lum.com.pl
- Wysyłka towaru na reklamacje leży po stronie kupującego, po zrealizowaniu reklamacji sprzedawca odsyła na swój koszt.